Friday, May 2, 2008

幾段

CL簡單看完一次, 為方便考試, 還是再整理一下好. 好慢的溫書進度呢, FAB+GREAT CHINA應該會殺了我, 還有GLC...

有些朋友仔明天開始考試囉, GD LUCK! 何時開始迷信呢? 總覺得祝你好運像捉你好運...(都是馬會的錯...)

++++++

Mathew家好好玩, 考完試要上去打Wii和睇SAW 4. 再一次未考試, 先興奮, 但可以讓我先找到工作嗎...
考完試好多節目哦... 還有新增一年後的日本之旅. 很好很好.

++++++

和Mathew, Mathew細佬, Dada共聚晚餐後, 我發覺原來我好難養, 又"side米飯", 狂食都不長肉... 不得不提, Mathew媽的南乳雞翼十個好味!!!

++++++

雖然九年前的我未認識曼聯, 但同樣感受到等了九年再次殺入歐冠杯決賽的興奮. 兄弟們, 決賽見!!
"係車仔手上拎兩隻盃返黎啦!!"

期待下年華倫西亞踢聯協! 另一隊愛隊.

又, 若要生活好, 咪買拜仁利物浦! 哈哈哈

++++++

Sometimes it's hard to know where I stand,
It's hard to know where I am,
Well maybe it's a puzzle I don't understand.
Sometimes I get the feeling that I'm
stranded in the wrong time
where love is just a lyric in a children's rhyme, a soundbite

Keane, Is it any wonder.