Thursday, April 17, 2008

Last day

好了, 終於到了last day, 今天的節目是, 找朋友影相啦!!! 留個紀念. 但搞笑的是, 我自己沒帶DC囉... 所以, 全日就手機當相機用. 其實更好, 太清的相片只會令我的樣子引起不安啦...

第2年在space, 真的有不少好友, 可能先前見了一整年吧... 很多好友我都希望將來可以繼續keep contact呢. 好多謝你們在space帶給我的歡樂. 願我們都前程錦繡.

其實還有好多朋友還未影相, 不知還有沒有機會呢?
尋日既相.


Legal最熟既朋友!
左2就係Martin啦!
佢著西裝個樣真係好pro!仲好鬼似有錢佬!
(actually he is....)









未剪頭髮時個傻樣
我係唔係艷福不淺?嗯嗯,哈!






今日既相
GLC的組員, 咁多個project最鍾意就係依組啦!堂堂都好開心(訓得好開心)
全日最鍾意既一張相!!
明明影個時冇諗住扮咩post, 點知影完出黎, 可以扮boy band, 好白痴!!哈









GLC的stella, 佢每堂既衣著都係非常之咁GLC
(global and local clothing.)










其實呀棟都係GLC既groupmate
但因有事早退, 之前影落有齊6個人既相又背光, 好慘, 所以上面兩張相都冇佢份.












FAB兩位美女組員,Phoebe & Sasha
(一早就影相, 個樣未訓醒.)









Sasha~一個會用化妝袋裝好多糖返學既女仔...


所以堂堂FAB都有糖食.哈









Eric !
教識我好多投資之道.
又好仔又心地好又大隻, 有冇女仕們有興趣?哈哈





Vincent! 超級好人.


非常之咁好仔, 又叻, 又靚仔, 又有冇女仕們有興趣?哈哈








靚女Connie








好玩得既katherine!!
再一次證明我艷福不淺,哈哈
(KAKA TANG, 你竟然咁早走!! 搵唔到你影相呀!)













呀Jade~
中文groupmate!





一定唔會忘記係Computer rm趕project既日子.










好啦!SPACE, 再見了


嗯, 可能有人覺得讀副學士唔係咁好, 好似次人一等咁, 但我係到, 真係學到好多,好多. =)







可能仲會有d相既~再後補吧~