Thursday, April 17, 2008

一段感想

場波都踢到下半場, 都諗住半場猜波猜到完場算. 無心進攻, 係猜猜下唔小心篤前左個波姐, 就俾人打個反擊, 一個妙傳已經打破左我條防線, 單刀咁對住我個龍門. 好啦... 諗住今鋪出事啦, 究竟射遠柱定拎返近柱呢? 諗黎諗去都諗唔掂. 最後只係咪埋眼就撲去一個我認為係岩既方向... BB,完場. 個結局係和波收場, 但究竟係我救到個波丫, 射左出界丫, 定係根本冇起腳射呢? 我唔知道. 究竟係最後一個回合, 定係揀日重賽? 我都唔清楚, 但有一樣野我係好肯定既, 如果有機會揀日重賽, 我唔會再打穩守突擊, 更加唔會打901. 全攻型丫唔該. 但重賽之前, 都係要再操FIT D自己先.