Wednesday, March 19, 2008

My First Entry, My Interpretation.

曾經話過自己無恆心打blog.話過自己唔鍾意打blog.
終於又再開返個. 點解? 太多原因.不能盡錄.
anyway, 開左囉.就係咁 (唔好打我)

好.講完爛野..
唔知黎睇既朋友, 想睇我打d咩?
想睇我每日做過d乜?雖然話為自己而打.但都唔想無觀眾....
有咩意見.隨便留言.
或者..上至天文地理,下至無聊鎖事.我都會打既.
睇心情啦!哈哈.

復活節..就等自己復活一次..有個新既開始.
過左去既就由佢過去啦.
你同我都會明.

感謝,係依段時間,所有陪過我既好友.
因有你們.生命所以燦爛.
人生得一知已死而無憾.
更何況我最少有2男4女.
所以我應該隨時死得.哈哈.

睇過太多好有趣,自己好鍾意既blog, 好大可能學左佢地打blog既style,如有雷同,不屬巧合.敬請見諒!!

it don't have to make no sense to you at all,'Cause this is my interpretation, yeah, yeah, yeah...