Thursday, August 28, 2008

父親

quote from http://forum2.hkgolden.com/view.aspx?message=1340261

是咁的, 由細到大, 我都覺得我有個風趣幽默既父親, 係好幸運,

猶記得第一次小學打交, 比阿媽省完一輪,

父親走埋黎講:「小朋友打交邊度好玩架, 爸爸教你玩街霸好過啦。」

記得初中歷史考試唔合格, 見家長果陣個miss話我咁樣冇前途,

父親卻話:「請問歷史唔合格點樣冇前途法?」

記得第一次上咸網比屋企人發現, 正當我以為要比人打之際,

父親走埋黎講:「拿, 呢個網, 你老豆我已經比左錢架啦, 但記得唔準成日上, 好易做錯事。」

記得第一次出國留學, 要同屋企人分開一年以上,

父親特登請假返黎, 陪我去網吧打左成晚CS。

記得第一次帶女朋友返屋企過夜, 比阿媽發現, 發晒脾氣,

父親卻幫我打圓場:「yo 媽咪, 冷靜d, 當年我夠成日帶你返屋企啦。」

記得我第一次去既disco, 係我老豆帶我去,

父親話:「呢間野個老闆同我有兩句傾, 黎呢間包你唔會比人打。」

咁多年黎, 同父親既關係, 似朋友多過似父子,

咁多年黎, 我都覺得佢除左係一個父親, 亦係一個負責任既一家之主,

咁多年黎, 我都估唔到佢係出面有第二頭家…

呢幾日, 我媽媽不停咁喊,

我根本唔識安慰佢, 因為我連自己都唔識安慰,

到底我應該點面對我呢位父親?

---

其實我跟爸爸的關係不能說是很好很好,但相比小時候已是好多了。小時候每當爸爸打我罵我時,我總會對自己說,長大後我一定要做個好爸爸呢,跟自己的兒子要像朋友似的,就跟上面所說的差不多吧?或許是自己代入了,看後真的有不開心的感覺。一位,一直是你心中的Hero,卻突然傷害了你另一位最愛的人。即使你知道父親對你的愛不是假的,二十多年亦父亦友的感情,此刻你卻覺得迷茫...

或許是我想多了,其實,我該幸慶,即使我和爸爸只有淡淡的父子之情,但他對家人的愛,對家人的照顧,亦是我心中的Hero.

------

為什麼社會愈進步,人們得到愈好的教育,對婚姻的觀念卻會有180度的改變呢?結婚不只是一張紙,也不是用來負責任的工具,可否對婚姻認真一點?不喜歡的話,就不要結了,更不要生小孩,新生命是無辜的。

只是想發洩一下。